2 million satisfied customers
15,000 branded articles
CO2 neutral shipping
30 days money-back guarantee
English

Häfele door handle set LDH 2188 stainless steel matt

  • Häfele Rosette fittings model LDH 2188
  • Material: Stainless steel matte
  • Designs: BB, PZ, WC/bathroom, interchangeable fittings - please select

Version

€29.90*

incl. VAT | plus shipping & packaging

In stock
  • 1007606
  • 903.81.210
Häfele door handle set LDH 2188 stainless steel matt

Häfele rosette set door handle model LDH 2188 matt

  • This design Häfele door handle is characterized by its timeless appearance
  • Our high-quality and durable door hardware ensures a very long service life due to carefully selected materials
  • This lever set can be used for both indoor and outdoor areas without any problems

Product details:

  • Häfele brand quality
  • Model LDH 2188
  • Material: stainless steel
  • You can convince yourself of the quality - you will definitely be satisfied
  • Round & stylish rosette shape
  • Surface: brushed matte
  • Door thickness: 35 - 45 mm
  • Installation: paired with M4 threaded screws
  • Variants: BB, PZ, WC/Bathroom, switch set
  • Storage: door handle fixed-rotatable in rosette, with hold-open mechanism
  • Class: 2 6 - 0 0 3 0 B

Delivery contents of the lever set:

  • 1 set including adjustment sleeves, lever spindle, and mounting material
Frequently asked question on "Häfele door handle set LDH 2188 stainless steel matt"
New question for this article ...
New question for this article ...
(eMail will not be published)

The fields marked with * are required.

Reviews
(6) 30 May 2020

Tolle Qualität

Die Griffe sind handschmeichelnd und sehen sehr edel aus. Bei der Montage muss man wirklich sehr genau arbeiten, da man sonst schwierigkeiten bekommt. Die erste Tür war noch etwas tricky,aber danach Übung macht den Meister.

(6) 19 Mar 2020

gut

schlichtes design,gute qualität. preis leistung stimmt.

(6) 17 Mar 2020

Hochwertiges Produkt

Sehr hochwertiges Material, einfache Montage, edler Look!

(6) 17 Mar 2020

schöner und moderner Türgriff

Dieser moderne und schöne Edelstahl Türgriff hat eine sehr gute Qualität, mit der ich überaus zufrieden bin. Die Montage war ebenfalls sehr einfach. Alles in allem bin ich sehr zufrieden mit diesem Produkt und würde es jederzeit weiter empfehlen.

(6) 12 Mar 2020

Modernes Design und einfache Montage

Ich habe mich für diesen Türgriff entschieden, da er meiner Meinung nach sehr modern und schick aussieht. Das Material ist sehr angenehm zu fassen und die Qualität scheint sehr gut zu sein. Auch die Montage war sehr einfach. Ich bin also sehr zufrieden!

(6) 19 Jan 2020

Gute Ware

Top Qualität

Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

I have read the data protection information.