2 million satisfied customers
15,000 branded articles
CO2 neutral shipping
30 days money-back guarantee
English

Häfele Furniture Handle Model H1112 for Glass Doors with Adhesive, Brass Ø 35 mm

  • Häfele Design Glass door handle Model H1112
  • for sticking - solid brass
  • Please select the surface

Version

€28.90*

incl. VAT | plus shipping & packaging

In stock
  • 1004184
  • 151.63.402
Häfele Furniture Handle Model H1112 for Glass Doors with Adhesive, Brass Ø 35 mm

Häfele Furniture Handle Model H1112 for Glass Sliding Doors

Product Details:

  • Häfele brand quality
  • Furniture handle model H1112 made of brass
  • Usage: for glass sliding doors
  • Modern and timeless design for the entire living area
  • This solid glass door handle is particularly high-quality and stable
  • Clean and beautiful workmanship - no sharp edges and corners
  • Outer diameter: Ø 35 mm
  • Easy installation: adhesive
  • Material: brass

Design: (please select above)

  • Matt chrome-plated
  • Polished chrome-plated

Package Contents:

  • 1 piece of sliding door handle model H1112 (without glass adhesive)
Frequently asked question on "Häfele Furniture Handle Model H1112 for Glass Doors with Adhesive, Brass Ø 35 mm"
New question for this article ...
New question for this article ...
(eMail will not be published)

The fields marked with * are required.

Reviews
(4) 1 Aug 2022

Perfekte Größe für Schiebetüren

Der Türgriff hat eine sehr geringe Höhe. Das war uns wichtig, da die Schiebetüre an einer Strebe vorbei geht.Das Material ist sehr gut verarbeitet.Negativ:Es ist kein doppelseitiges Klebeband dabei. Für den Preis hätte ich das erwartet. Mit einem klaren 3M Klebeband hält der Griff sehr gut und fest.

(4) 18 Sep 2021

Perfekt

Artikel kam schneller als angegeben. Bin sehr zufrieden mit der Verarbeitung. Hab den Griff direkt angebracht und liebe ihn !

(4) 4 Dec 2019

Edler Griff

An eine Schiebetür angebracht. Für diesen Zweck komplett geeignet. Man muss sich nur bewusst sein, dass dieser sehr klein ist.

(4) 22 Jun 2018

Schöner Griff mit einwandfreier Qualität

Zufällig bin ich auf diesen tollen Glastürgriff gestossen, als ich im Internet gesucht habe. Das Design hat mir sofort sehr gut gefallen und die Lieferung kam schon am nächsten Tag. Die Montage ging relativ schnell und der Griff hält wirklich gut und passt durch den modernen Stil bestens zu meiner neuen Glasschiebetür. Top Qualität zum fairen Preis. Ich bin wirklich begeistert.

Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

I have read the data protection information.

Similar products
Customers also bought