2 million satisfied customers
15,000 branded articles
CO2 neutral shipping
30 days money-back guarantee
English

Häfele Stainless Steel L-Shaped Round Wardrobe Hanger

  • Material: Solid stainless steel, rust-free
  • Premium brand quality MADE IN GERMANY
  • Length: 300 mm - Height: 125 mm - Diameter: 25 mm

Surface

€98.50*

incl. VAT | plus shipping & packaging

In stock
  • 1007407
  • 843.68.070
Häfele Stainless Steel L-Shaped Round Wardrobe Hanger

Häfele stainless steel L-shaped coat hanger

High-quality Häfele L-shaped coat hanger made of solid stainless steel, completely rustproof, for screwing under the shelf or into the wardrobe under the hat rack. Wall-mounted coat hanger ideal for hanging clothes hangers and hooks. Design hanger holder in a modern look with length: 300 mm - height: 125 mm - diameter: 25 mm. Premium brand quality MADE IN GERMANY.

Material:

  • Solid stainless steel

Finishes:

  • Matte stainless steel
  • Matte black

Scope of delivery:

  • 1 piece - L-shaped coat hanger including fastening material
Frequently asked question on "Häfele Stainless Steel L-Shaped Round Wardrobe Hanger"
New question for this article ...
New question for this article ...
(eMail will not be published)

The fields marked with * are required.

Reviews
(1) 12 Nov 2022

Nicht billig aber sehr edel und wertig verarbeitet

Wir haben für unsere selbstgebaute Garderobe eine Kleiderstange gesucht und sind dann mit dieser schönen Version in L-Form fündig geworden. Zugegeben, nicht gerade günstig aber dafür wirklich hochwertig und edel. Zu unserer Garderobe passt diese Stange super, die Montage war einfach. Es sind 2 Gewindeschrauben (M6) dabei. Ich musste lediglich eine Schraube durch eine längere ersetzen, da der obere Teil meiner Garderobe dicker ist und die mitgelieferten Schrauben dafür zu kurz waren. Die Verschraubung am Wandpaneel war mit einer der mitgelieferten Schrauben möglich. Die Stange sitzt nun bombenfest. Wir haben aktuell 5 Kleiderbügel daran, arg viel mehr sollten es aus meiner Sicht auch nicht sein. Also von mir eine klare Kaufempfehlung, da absolut wertig und edel.

Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

I have read the data protection information.

Similar products